Pages

Sabtu, 9 Mei 2009

sentimental lakk....

sblm af7 mula.. astro ada tunjuk blk konsert lepas2... so ada 1 ari tu, aku tgk konsert af5.. masa konsert tu.. time farha nyanyi.. lagunya "biarkan aku menangis".. penyanyi asalnya tommy j.pisa...
bila dgr je farha nyanyi.. hati aku tersentuh sgt... sedar2 air mata da meleleh... feeling terlebih lak... huhuhuhu... sib baik org kat umah tu da tido... kalu x asik kena perli jek... cehh...
tapi mmg best la lagu ni.. part mila nyanyi (chorus) tu yg aku syahdu...

ni lirik nya...
nk donload lagu ni klik je

BIARKAN AKU MENANGIS
Kelmarin kau masih bersamaku
Bercumbu dan merayu
Adakah hari esok untuk kita bercinta
Seperti yang telah kita lewati

Mengapa terlalu cepatkau pergi
Tinggalkan batu nisan
Kenyataan ini begitu memilukan
Ingin kurasa turut serta

(chorus)Tiada guna aku hidup begini
Tanpa belaian kekasih yang sangat kusayangi
Kepedihan yang kini kurasakan
Darimu yang mencintai aku

Kelmarin kau masih bersamaku
Bercumbu dan merayu
Adakah hari esok untuk kita bercinta
Seperti yang telah kita lewati

Biarlah kurelakan kau pergi
Tinggalkan derita bersamaku
Kudoakan kau bahagia disisinya
Sementara biarkan aku menangis

Tiada ulasan: