Pages

Jumaat, 8 Mei 2009

besday junida hani.... yg ke 24


8.5 bersamaan arini..pagi2 lagi kak t da col, suh ingtkan yg len, arini besday ju... aku pun msj diorg sume..kol 9, shinichi col.. dok cite, lan suh dia comfirm kan tmpt nk mkn arini.. kira celebrate gak la..aku suh wat mlm.. tp diorg nk siang gak.. emm...

lastly, dpt msj dari shinichi, mkn kat restoran baba nyonya, melaka raya.. best gak la tmpt ni.. sbb da penah mkn kat sini, 1st masa buka puasa aritu..shinichi belanja..

tgk bos aku kuar je dari opis, ada prgm kat masjid tanah, aku pun kuar cepat2.. gi amik kek, gi beli bunga.. terus je gi restoran ni... shinichi ngan lan da smpi... mujur x jem.. belum waktu puncak kan.. tu yg jln clear je..

diorg ni jahat.. da la aku 1 je pompuan, sementara nk tggu kak t ngan ju smpi, diorg dok buli2 aku.. nk nangis smpi... shinichi la... mulutnya ada je idea nk usik aku ni... gerammm... sakit tangan aku dok pukul dia je..

12.30 ju smpi... lan yg sambut... mmg ju suprise gak la.. tgk muka dia sedih + gembira... kitorg nyanyi lagu utk dia.. wish kat dia... siap suapkan kami kek laa...yasmin kecik lagi... nant da besar... sure ju dpt kad besday dari yasmin kan....

JU.. LuV u... moga panjang umur, harmoni hidupmu... dan akak doakan.. ju tabah dalam kehidupan ini...

Tiada ulasan: