Selasa, 19 Mei 2009

cekodok yg best...

smlm, dpt col dr ita SUK negeri, ada meting kol 5 ptg kat opis dia, aku ragu2.. nk gi ke x..
col kak surah.. dia ckp rupa2 nya.. kak linda yg nama kan aku utk ajk negeri... emm... satu lagi tugasan...
lepas punch card col 5, terus gegas gi opis ita.. tiba bukit katil.. JEMM.. rupa nya ada xcident.. motor.. kesian lak aku tgk bdk pompuan tu.. da separuh pengsan.. kena langgar... teringat lak aku masa dulu2.. pegi keje naik motor...
dalam jem tu.. ju col.. suh dtg uma mlm nya.. teman kan dia.. lan gi meting.. aku pun ok jeee.. lg pun da lama x jmpa yasmin.. rindu kat dia...
meting abis 7.30.. terus blk uma.. 8 lebih kuar blk.. mak aku smpi geleng kepala la.. tgk anak dara dia asik kuar je.. aku sengih je la bila dgr mak dok bebel2...
smpi uma lan.. aku bg salam kan men kuat.. rupanya.. 3 beranak ni.. tdo x ingt dunia.. letak bom pun x dgr gak la.. meting lan kena tunda kol 10.30.. da la dia dok suruh aku asing2 kan nama 4 sayap kat tempat dia.. adoiii.. aku dok bebel kat dia.. suka wat keje 2-3 kali..
shinichi smpi.. bwk tepung ngan sambal.. confuse gak aku.. nk wat pe.. rupanya.. wat cekodok.. hahahaha... nk tergelak pun ada.. kan men lagi dia adun tepung tu.. mcm chef wan lagak nya.. siap potong bawang.. kan senang nk tgk dia masak... tp aku terlupa la nk amik pic cekodok dia yg da siap masak... sedap sgt cekodoknya.. smpi licin pinggan tu... tp yg pasti.. kitorg mmg lapar pun...
lepas mkn.. sambung wat keje.. shinichi lak.. perut da kenyang.. wat keje skjp je.. lepas tu apalagi.. tgk2 da tertido... penat sgt agaknya keje siang tadi.. emm.. alahai..
tapi smlm... mmg best la cekodoknya.. len kali mmg nk request laa.. suh shinichi wat lagi.. hihihi

Tiada ulasan: