Ahad, 12 April 2009

sukarelawan....

erm... pg td ada gotong royong anjuran sukarelawan pu3 & pemuda.. kol 8 aku da kuar uma.. arini naik motor je.. payah skit kalu bwk keta.. kang nk parking lagi.. maklumla.. jln2 kat kg pendalaman ni.. kecik2.. kang kalu da selisih ngan keta len.. x ke haru..
tp mmg sporting la pemuda ngan pu3 dun aku.. hu3

mana tak nya.. kan senang nk tgk diorg ni kuar.. tp atas tiket ketua.. dan juga iktiraf sbg sukarelawan.. aku puji sikap diorg ni.. yela... dari hari senin smpi jumaat asik ketuk komputer je.. pastu pegang pen..arini kena pegang cangkul, parang.. angkat itu ini.. mmg sporting la..

aku ni lak.. dok tny lan.. yg tu ketua pemuda mana.. yg ni ketua pemuda mana.. bila dia tgk aku ni byk tny.. ada lak dia leh tny aku balik... "apsal? ko da berkenan ke ngan ketua pemuda ni, ngan ketua pemuda tu" ciss.. x sesuwei.. aku jwb la kat lan "kan apa.. senang nk ingt.. sbb aku ni SU pu3 dun .. so kena la tau.. muka2 ketua pemuda dalam setiap caw..." hahaha.. (tu jwpn spastik jekk....)

habis je gotong royong ni.. dpt mkn nasi lemak mak kak noriham yg sambal nya hingga menjilat jari.. sedap giler laa.. siap aku ckp kat kak noriham.. suh mak dia bkk kedai, jual nasi lemak.... mesti laku laa.. ye lahh.. apa x nya.. diorg sume tu.. kan leh mkn 1 bungkus.. ada yg smpi 3 bungkus.. terutama si lan.. hahaha.. siap tapau kan untuk ju skali la..

tapi mmg best la korang sume... jmpa nanti masa perasmian sukarelawan pemuda dan puteri dun ayer molek 2 minggu dari sekarang kat kg paya redan.. braavooo...

Tiada ulasan: