Pages

Isnin, 6 April 2009

jalan-jalan cari makan....

syukur alhamdulillah.. shinichi da balik dgn selamat nya.. huhuhu... teman yg dok suka sakat aku da balik... sabar la hati..
smlm aku kat opis menghabiskan keje yg x selesai lagi.. dpt col dari dia.. ajak kuar mkn2.. dia nk belanja.. hahaha.. best nya.. aku pun apa lagi.. jom je..
dalam kol 4 da smpi uma lan.. tgk diorg leh baring2 lagi.. aku pun tertanya gak.. eh diorg ni.. td kan men lagi soh aku cepat2 balik... ni diorg leh lak golek2 atas tilam, sambil layan tv.. aku da hangin.. rupanya.. kol 5 br nk kuar.. sbb tggu kak t.. ciss.. kan senang ckp siang2..
aku pun apa lagi.. terus je ke bilik air... mandi sbb td kepala ni kena ujan..
kol 5, kak t smpi.. arini naik CRV abg ari.. kak t xnk bwk honda accord.. sbb ramai katanya.. huhuhu..
memula gi cowboy.. kak t nk beli brg utk pekerja dia.. pastu br gi mahkota parade.. mkn kat sana.. waaaa... sedap nyaa....

Tiada ulasan: