Pages

Rabu, 15 April 2009

birthday mak..

arini kat mlk cuti.. sempena melaka bandaraya bersejarah.. TP AKU KEJEEEEEEE....
mlm td smpt gak la gi tgk pesta gendang ngan ju dan lan.. tp skjp je... sbb X BEST.. lgpun kak t da col nk jmpa kat hotel holiday inn.. suh kitorg check-in mlm td gak.. so aku pun blk, kemas bj.. pg td kuar.. gi shopping kat jj (Fiesta J-Card).. then, br gi opis..


buku VVIP

pasangan sejoli (ju & lan)


arini besday mak yg ke 53..
da dpt 2 menantu.. bulan 7 ni dpt 1st cucu lak..
sian mak... dulu org dok perli2..sindir2... anak2 mak bila nk kawen..
yela.. anak mak sume nya pompuan.. mak x risau.. org taman lak yg terlebih..
bila da sorang kawen.. terus berderet2 kawen..(termasuk adik aku yg no 3 thn depan)
syukur la.. mak da leh tersenyum..(sbb xde org perli2 lagi..)
tp aku tau.. mak risau ttg jodoh aku..(da aku ni yg 1st)
xpe la mak.. insyaAllah.. da smpi jodoh.. kawen la anak mak ni.. buat masa ni.. carik duit dulu.. he3..
doa kami.. moga mak sihat.. leh jahit bj lagi (mak aku ni tailor), dan sejahtera hidupnya... amin..
along, mai+aqim, eli+haris, ecah, siti+zaki, aida, fatin--- sayang mak

*** aku ckp ngan aida, arini besday mak.. adalak dia cadangkan.. suh beli 1 kotak sabun bg kat mak.. tergelak aku dengar.. cissss


en musa dan pn mariah

Tiada ulasan: