Pages

Isnin, 30 Mac 2009

persidangan UMNO... tahniah..

salam sume...
lama da x update blog kesayangan ku ni..
bz skit la.. last week dok gi kl.. tgk persidangan UMNO.. thn ni x mcm thn2 lepas.. la ni.. ada pertandingan.. so mmg havoc la dok kempen2.. pantang nmpk bdk pu3 yg pki bj pu3.. sume dok serah kad wakil calon.. hehehe.. termasuk la aku.. bangga gak la.. sbb 3 calon mlk menang pertandingan..

along (kpu3 tangga batu).. tuah anak la kot.. sbb dia ni tgh mengandung 7 bulan..

pastu.. kak emy (kpu3 masjid tanah merangkap ex-bos aku) dapat undi terbanyak lak tu..

x lupa gak.. kak linda (kpu3 bukit katil).. tahniah la kak.. sbb menang exco utk 1 term lagi..

tp mmg penat la.. bukan saja hotel aku ngan pwtc ni jauh giler.. siap naik star ngan putra.. tp suara pun dok ilang.. serak2 da.. tp puas ati.. calon pu3 mlk menang sume nya...


cadang aritu mintak cuti 2 ari jek kat bos.. tp sbb da bertolak balik dari kl kol 3 pg.. smpi mlk kol 5.30... emm.. tdo lagi sedapp... he3... lagi pun datuk xde.. dok gi persidangan gak..
ooppss.. lupa nk citer..

gi sana.. jmpa gak la.. ngan asri (ex-officemate).. dulu slalu gaduh ngan dia ni.. yelah.. dok sakit2kan ati aku.. GERAMM... syukur la.. br 2 ari keje kat petrosains klcc.. da rezeki dia.. ok la tu.. jmpa gak ngan dini dan jun.. amboi dini.. mentang2 la dpt kuar... da cam anak dara lak gaya nya.. xpe la.. skali skala... he3..
all ex unit IT mlk.. ag, along huzaini, fairuzs, zairi, eli, fadhil, faizul, wan, qida, khairul, kak shima, maznah, ee, dini, zeti, mai, asri dan jun...
aku rindu la kat korang..
syahdu lak... petang2 ni.. teringat segala kenangan pahit manis yg kita harungi sama2.. mmg x boleh dibeli.. aku harap kita semua akan berjaya dalam hidup..
bila nk wat reunion ni..??

Tiada ulasan: