Pages

Ahad, 15 Mac 2009

lama nya nk tggu...

hari ni besday fizi..
15.3 genap la 22 thn dia ni.. aritu kan meh kecoh dia nk tunang.. smpi mama dia bising2..
duit x cukup lagi da nk kawen... GATAL..
bila aku bising2 kat dia.. dia leh gelak2 jek.. dia ingt kawen ni leh 1-2 bulan je ke... ciss.. hangin aku ngan dia ni..

mlm td jmpa shinichi.. sambil tgk af 7.. sambil tgk dia kemas2 brg.. mata aku ni x lepas2 nk tatap muka dia... kang kalu tgk pic.. x sama..
suka ati aku.. tgk dia tgh gosok bj yg aku bg smlm.. hehehe.. dia ajak aku teman dia tdo uma ju ngan lan.. tp aku xleh la.. brg2 x bwk.. tetiba nk tdo.. pastu aku da janji ngan adik nk study mtest.. aku bgtau dia... tp dia diam je.. protes la tu.. ermm....
pg td shinichi da bertolak ke trolak.. lan ngan ju yg antar.. aku x dan nk pi skali.. sbb kena gi opis pg ni..
yg wat hati aku tersentuh...
shinichi msj: mntk tlg tgk2 kan ibu ngan adik dia.. dia gi lama...
aku jwb: ok.. insyaAllah.. take care & miss u a lot..

arini kat opis.. dok ingt kat dia jek.. lama nk tggu 4hb ni..
da xde kwn yg leh gaduh sesama, yg sakit kan hati aku.. yg leh gelak2 ngan aku.. yang itu.. yang ini...

~~ Ya Allah.. moga shinichi dalam lindungan Mu.. ~~
shinichi.. saya tunggu awk balik tau..

Tiada ulasan: