Isnin, 16 Mac 2009

hari isnin yg x best...

salam sume...
tghari td aku kuar ngan aida (opismate aku) ...gi tesco.. beli brg tuk pantry... sume da kurang.. lepas shopping2.. terasa lak nk mkn kenny rogers..
sambil tggu hidangan smpi.. hp aku bunyi.. no yg x dikenali masuk.. aku pun jwb ngan sopan skali.. da la col org x kenal kan diri.. pastu x bg salam.. terus jek serang2.. aku pun pelik la.. sape ni..
aku leh control lagi suara aku.. hampess jekk... anak bos aku rupanya... bengang sehh... dia nk ckp kat aku suh beradap.. tp diri sendiri x gitu.. mcm mana tu...
rupanya.. pg td sepupu dia dtg nk wat surat sokongan.. aku da wat kan.. dia leh ngadu lak kat kakak ni.. yg aku eksyen ngan dia.. apa barang... pastu nk suh aku ramah tamah ngan family dia.. aku ni lak.. xde makna nya nk ramah mesra ngan diorg kalu perangai diorg gitu... penyapu betul.. geram aku...
adoii... hari isnin hidup2 aku kena maki hamun gitu... da mntk maaf pun kena marah lagi.. ada la dlm 5 kali aku mntk maaf.. dia lak ckp suh aku ubah skit perangai tu.. mcm la dia tu bagus sgt... gerammm....
aidaaaaaaaaaa..... tolongggg aku...
smpi opis.. aku terus jmpa bos.. say sorry.. korang tau apa reaksi bos aku..
dia leh ckp smbl tersenyum..
tu la.. anak sy ckp.. ada org ngadu kat dia.. xpe masni.. len kali ko jgn byk tny kat org.. da wat surat tu.. bg jek.. kang kalu da byk tny.. lain lak citer nya...
aku ckp.. ok bos.. len kali xwat lagi dah..
bos aku ok sebenarnya... anak ngan menantu dia jek yg lebih2...

1 ulasan:

Abby ♥ berkata...

hye kakmas, hehe, kelaka url blog ni seranggakiut, huhu, comel saje