Selasa, 24 Februari 2009

malam yang hening....

hye.. da lama blog aku ni terperuk jek tanpa dijenguk.. banyak keje yang hendak diuruskan.. dengan program pu3.. pastu ngan keje opis lagi.. adoii.. tertekan.. weekend ni.. adik nk kawen.. yg no 5 lak tu.. kekadang tensen bila kenang2 kan.. tp da jodoh dia smpi dulu.. pasrah je la..
last 2 days, kakak aku msj.. masa tu lak aku kuar teman pasangan suami isteri ni.. gi shopping.. kakak ckp nk jmpa.. ada hal personal.. aku ckp ok.. rupanya teman dia gi makan.. ngan shinichi pun ada.. mkn lak kan men jauh.. smpi r&r jejantas ayer keroh.. otw nk gi.. br la aku tau knp dia gi ajak aku ngan shinichi.. instict dia dpt rasakan.. kira cam nk korek rahsia la ni ek... huhuhuhu
bila shinichi luahkan perasaan kecewa dia ngan org yang wat dia smpi jadi gini.. air mata aku ni meleleh tanpa di pinta.. da la aku ni mudah sgt nangis.. dia stat cite je.. aku da sok..sek..sok..sek.. dia da pandang jek.. aku tau dia sedih.. tp lelaki kan.. control jek laa..
aku dgr.. beberapa kali kakak aku dok advice dia.. kira dia leh terima la.. alhamdulillah..
aku takut dia leh wat tak elok je... sbb tekanan yg melampau... ngan keje lagi.. ngan masalah tu lagi..
mlm tu aku msj shinichi..
salam dear,honestly, i'm sad when knowing that ur story..so much problm & pressure but as kakak tell u last night, have to take care ur sis be better and juat focus ur work.. dont worry, i'm always support u.. k..

Tiada ulasan: