Pages

Khamis, 26 Februari 2009

treasure hunt pu3 2009... yg PANAS...

sblm program
pu3 dun wat treasure hunt.. kira bangga gak la.. sbb dlm 4 dun dlm bhgn, dun kitorang yg aktif dulu.. huhuhuhu.. penat rupanya jdk SU ni ekk.. terkejar2 sana sini.. da la 1st time kena wat permit.. kena marah lak ngan polis tu.. cehh... malu nye.. da la ramai org masa tu.. kan salah aku pun.. dia nk salinan sijil pertubuhan.. dlm politik ada sijil utk caw jek.. dun mana ada... apa laaa... terus aku col my sis.. suh dia rujuk ngan org atas.. byk songeh lak..
lagi 2 ari program br permit siap.. alhamdulillah..

22.2.2009, hari ahad..
kol 6pg aku da bangun.. pas solat, siap2 gi amik kak noriham.. ngan makanan.. terus gi japerun.. smpi2 jek.. da ramai yg dtg.. ceh.ingt aku yg terawal..
pendftrn ngan bg mkn.. pastu taklimat terakhir.. diorg dilepaskan kol 8.30pg.. cam seronok jek tgk diorg.. tp aku da jdk urusetia.. xleh nk main..
men kali ni x susah pun.. men kat jonker walk jek.. kira nk snap pic pun senang laa..

kol 12.30.. diorg da blk kat japerun... bg jwpn.. terus kira markah.. dah la jdk isu lak.. sape yg ada lelaki dlm 1 team.. kena tolak 2 markah.. sbb diorg ada bukti..
da syarat pengerusi aku suh wat gitu.. lelaki hanya sebagai driver jek.. xleh join tlg skali.. smpi da bertikam mulut.. aku x layan.. biar la pengerusi aku yg settle kan..
lastly.. kata putus dari majoriti... penyampaian hadiah la pulak..
bg aku.. treasure hunt kali ni.. memang PANAS laa.. selain cuaca yg aritu mmg PANAS... isu kena tolak markah pun ada gak lak disebut2 smpi la arini.. len kali jgn wat syarat gitu lagi la.. bdk2 lelaki yg men tu pun kalu diaorg join pun.. kan leh tlg sgt2 pun.. blom tentu menang.. betol x??? hahaha

Tiada ulasan: