Pages

Rabu, 28 Mei 2008

@@@@@ uNit IT UMNO meLaKa diBubarKan @@@@@

(masa jamuan hari raya di rumah mlk, jln bellamy, kl)
dari kiri
belakang:fadil, ee, fairuz
tengah: along(kpu3 tangga batu), asri, jun, kak emy(kpu3 mlk), me, zairi, dini, faizul
depan: ag & maznh

13.5.2008 bersamaan selasa..
aku col jun, tny kenapa ada meting tergempar.. aku x puas hati la sbb setelah 2 ari aku tgglkan unit it ni, ada lak meting tergempar.. tu yg confius. setelah jun bgtau unit it telah dibubarkar.. menitik air mata aku mengenangkan nasib kwn2 aku yg lain.. takut nasib diorg x terbela setelah 2 tahun berkhidmat x kira siang atau mlm sia-sia saje...
ptg tu lepas opis.. aku bergegas ke opis umno negri, nk tau citer yg sebenar2 nya.. begitu emosi diorg citer.. tapi aku bangga ngan maznh sbb berani bersuara ngan kak emy ttg nasib bdk2 it yg cuma ada sijil dan juga spm..
alhamdulillah.. diorg telah hadir interview dgn micth dan aku doa2 kan diorg dpt la job tu..

Tiada ulasan: