Rabu, 13 Julai 2011

terkenang lak..

dok depan pc.. tiba2 teringt lak kwn2 lama..
apa lagi, try search kat fb.. mana tau, diorg ada akaun fb ke..

ada 1 mamat ni, aku kenal masa blajar dulu, org kelantan.. masa aku kenal tu, dia keje kat klcc bhgn mantenance.. aishh.. jmpa lak kat fb... tp dia da "KAWEN"... huhu..



mlm td tetiba dia 'hi' lak kat fb chat.. terkejut..
haha.. dia ingt aku lagi la.. pnjg gak borak.. dia dok kuantan da skang..
ayat x bole blah.. kenapa dia ckp aku larikan diri dari dia.. aku terasa ati sgt..

padahal dia bole carik aku.. aku dok mlk je..
tp xpela.. kisah cinte lama... walaupun dulu, aku mmg SUKA kat dia..
kalu x suka, mcm mana aku bole dtg kelantan, siap kenal2 dgn famili dia..

soklan yg x best nk jwb.....;
knp aku x kawen lagi.. soklan yg amat sukar aku nk jwb..
MEMILIH?? ntahla, tp mmg la kena pilih kan.. sbb kalu aku x cerewet, mcm mana nk hidup, nk lyn, nk ckp dgn org yg aku kawen tu nant.. ye tak..??

aku mmg rindu kenKWN lama aku itu... hai en 'Z'..

Tiada ulasan: