Pages

Selasa, 26 Julai 2011

.. bukan salah aku pun ...

salam belog ku..

aku xtau nk luah mcm mana.. tp ini realiti hidup yg aku tempuh sejak 2 tahun lepas, cuma sejak akhir2 ini saja ia makin membelenggu kepala otak aku ni dok memikirkan nye.. bukan abg ni sorang je aku rapat, ada beberapa lg, tp xlah smpi aku ni jadi bahan keretakan hubungan diorg..


mmg.. aku akui, aku mmg suka berkawan, bermanja, bercerita.. tp aku cuma anggap, ianya hanya seorg abg..tidak lebih dari itu, hanya utk share cerita, luahan rasa, ketidak puashatian, tp ntahla.. persepsi dari pihak sebelah sana yg mungkin memendam rasa, yg menyebabkan aku terbabit sama dalam masalah rumahtangga diorg..

mcm kata org, kalau 1 jari tunjuk kat pihak sana, 4 jari lagi, tunjuk kat arah aku. org akan ckp aku ni nk ganggu gugat kehidupan diorg, tp x terdetik hati ini,

dgn wife dia, sblm ni pun, aku mmg slalu gak ber sms, borak2 dlam telefon, kuar sama2.. tp kecurigaan kisah silam membuatkan aku yg menjadi mangsa..

AKU BINGUNG.. AKU STRESS..!!!!!!!!!

harap ianya akan pulih seperti sediakala.. peace

Tiada ulasan: