Pages

Selasa, 9 Jun 2009

remote control car (RCC)

selepas gi wedding uma wan, abg azli asik col, bila nk dtg tgk dia men RCC... dia dpt masuk final... ya Allah lupa... aku bgtau dia smpi lewat skit.. gi umah kawen, x abis lagi ni.. hihihi

atas ajakan seorang abg laa.. aku turutkan.. tp xkan nk gi sorang2.. malu lah...
then, teringt si ikin.. dia mmg suka benda2 gini... apa lagi.. terus col abg.. tny kat mana locationnya.. abis bg direction kat ne.. kol 3 ptg aku bertolak dari umah... sib baik dlm mlk gak.. kalu luar mlk.. xde makna nk layan...

~ ikin da bomm ~
trek RCC ni terletak kat tepi highway nak ke tol ayer keroh.. bersebelahan dengan trek go-cart... kebetulan plak minggu cuti skola.. jem gile jln nya... tgk byk no plat keta luar.. smpi je.. aku tgk skit je pompuan yg ada... aduss.. camne ni.. sib baik abg perasan kan keta ikin... xle termanggu je..
1st time tgk.. mmg aku jatuh cinta.. tp kan dgn abg tu.. ngan game RCC ni.. tp.. xde pompuan yg men laa.. camne nk join.. abg ckp xpe.. kalu nk men suka2, pnjm je keta dia.. waahhh... bagus2.. aku suka..
tp x lama kitorg tgk.. sbb mee bandung kat muar dok panggil2... mmg da lama mengidam nk mkn mee bandung muar.. best gilee....
thx abg... new experience... kalu ada game, mmg kitorg dtg tgk lagi...

Tiada ulasan: