Pages

Rabu, 24 Jun 2009

ragam kwn2 ku di opis...

aida... melaram ngan baju baru nya.. dari atas smpi ke bwh.. sume baru.. kebetulan lak aritu (22.6.2009) besday nya yg ke 30 tahun..

yang ni lak.. kak tini.. aku sengaja snap pic ni.. dok tgk dia tonggeng2 ckp kat hp.. charges hp kat bwh meja aku.. org tgh bahagia ni.. x ingt dunia...

ni lak mak yong.. zu namanya.. cian dia.. pregnant 2nd baby around 2 month.. ari2 muntah... smpi da kurus je aku tgk.. mkn pun yg kering2 jek.. x berkuah.. pas mkn.. tdo..

3 ulasan:

Cik MashiWhite berkata...

what a cute blog..
i'm link it to mine:)

kuehbangkit berkata...

hahaha, macam2 ragam semuanya!
kak, anda telah di tag! dan ade award menanti anda, sila ambil dengan segera di blog saya ye! daa

kuehbangkit berkata...

akak, sila amik award dari blog saya ye!