Pages

Sabtu, 6 Jun 2009

minggu yang memenatkan diri

satu demi satu meting terpaksa aku attend...
isnin ngan selasa aku kena ot... sebab nk uruskan form, col travel agent nk dptkan price tiket, bos nk ke tanzania, afrika selatan for attend the CPA bulan 9 ni..
pastu hari rabu lak, meting KSK bola jaring..bilik yg aku nk guna lak wat hal.. smpi2 je.. letrik xde.. terpaksa la tukar tmpt len.. sib baik diorg x kisah.. sblm mula meting, kena marah lak ngan pengerusi bola jaring... hampeh jee.. dia ingt aku nk ingt sume agaknya...sedih pun ada.. menitik sat air mata ni.. tau la dia bos kat opis.. tp xkan marah aku mcm aku ni staff dia lak.. apa laaa...
tu cite hari rabu...
khamis lak.. ju da col, nk celebrate besday kak t, kira nk wat suprise la.. malam tu.. blk lewat gakk.. kol 2 br smpi uma... adoii.. NGANTUKKK
mlm td.. jmpa lak abg rahmat.. da dia suh aku wat minit mesyuarat dia.. pastu... sbg ganjaran, dia nk belanja.. aku pun ajak kak noriham teman kan.. kakak yg aku bwk ni lak, nk mkn western.. emmm... tekak omputeh..
arini bersamaan 6.6.2009
sepatutnya cuti, sempena hari jadi SPB Yang Di-Pertuan Agong,
tapi aku di ofis.. menghabiskan kerja-kerja yang tertangguh.. xpe la.. inilah namanya pengorbanan...
malam ni ada meting KSK.. harap2 sumenya akan berjalan dengan lancar...
esok pagi gotong royong sukarelawan UMNO... ni yg bestt... dpt cuci mata... hihihihi

Tiada ulasan: