Pages

Rabu, 26 Mac 2008

aku teruji lagi

wahai blog ilhamku..
aku teruji lagi kini..
xtau la mcm mana nk ku luahkan..
tak tau kat mana nk mulakan..
hanya lagu "ku merindu" nyanyian ella ft shah yg aku dok ulang2 dari pagi tadi..

Lirik Ku Merindu

Shah:
Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu

Ella:
Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku
Ku selalu, merindu cintamu

Yang selalu ada di jiwaku

Chorus:
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu
Aku tahu kau pun cinta

Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu
Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu

Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu…

p/s : ermmm... smpi bila nak tungguu..

Tiada ulasan: