Pages

Khamis, 26 April 2012

wedding aisarie

hye sume...
tanggal 14/4/2012.. adik aku yg no 4 lak yg kawen..
seperti biasa la,soklan cepu emas... kak long bila lg.. 4 da langsung da... kali ni aku bg jwpn, insyaAllah, lepas ni turn aku pulak..


ni lepas nikah..13/4.2012(jumaat) lepas asar..
 mak pak amik gambar sesama..
(atlast, smlm br aku dpt tau.. ptt la mak pak si arie ni mcm kenal jek.. keje kat JKMM gak..)

 mlm lak pki sanggul lintang.. sambil pangku adam.. tgk bunga api.. takut smpi kuat dipeluk nye..
aku sempat ckp dgn mak, diorg ni mcm pengantin kanak2.. sbb dua2 nye rendang jekk..   ;)
 sempat lg outdoor photoshoot kat tmn seribu bunga..
.. tu blkg opis aku.. hehehe.. nant nk amik gmbr kat sini gak laa..
jom.. jom..

free style.. sweetest memories ever lah
tgh2 kemas, mak dok panggil2... amik gambar sama2.. lmbt sgt, ayah sempat karaoke.. 2 lagu lg.. adoiii sempat lg pak aku tu.. adam & diha da mengamuk, sbb lmbt sgt.. nk kurangkan tensen diorg, bg je la apa yg ptt nk wat leka.. ni la hasil nye.. da ramai da.. penuh da umah

Tiada ulasan: